آلو خرمایی میاندوآب

تلفن

9147383018

هشدار پلیس:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.

نام محصول
آلو
محل
آذربایجان غربی - میاندوآب
نام شهر یا روستا
میاندواب
نام فرد/شرکت
علی مشکینی
قیمت
توافقی
نوع محصول
محصولات باغی

توضیحات کامل

آلو خرمایی میاندوآب ارائه شده توسط آقای علی مشکینی

آلو، میوه ای است که خانواده بسیار بزرگی دارد. از انواع ایرانی آن گرفته تا انواع اروپایی و ژاپنی و … همه در این گروه قرار گرفته اند، نهال آلو خرمایی ، ریشه و اصالت اروپایی دارد و می توان گفت عضوی از مجموعه آلو شابلون به حساب می آید.

مزه بسیار شیرینی دارد که باب میل افرادی است که آلوی شیرین را به آلوی ترش ترجیح می دهند. رنگ پوست آن بنفش تیره و بیشتر مایل به سیاه است اما رنگ داخل میوه، رنگی بین زرد و سبز دارد.

جزو میوه های آبدار و نرم به حساب می آید؛ از همین روز، افراد سالمند نیز در خوردن آن مشکلی ندارند. برای کسانی که دیابت دارند و میخواهند به جای مصرف خوراکی های با قند مصنوعی، از میوه جات با قند طبیعی استفاده کنند، آلو خرمایی گزینه بسیار مناسبی است.

این آلو را در ایران هم به صورت میوه و هم به صورت خشک شده استفاده می کنند. در اروپا، آلو خشک نسبت به خود میوه، طرفدار بیشتری دارد. این آلو هم مانند سایر اعضای خانواده اش، تمایل به سرما دارد و در محیط های سرد رشد می کند.

علت نامگذاری خرمایی برای این آلو به علت شباهت آن به خرما یعنی در اصل کشیدگی و رنگ سیاه آن است. خواص بیشمار آلو سیاه به خصوص آلوی خرمایی بر هیچ یک از ما پوشیده نیست.

مزیت آلو خرمایی

برای از بین بردن حالات تهوع، بیماری های دستگاه گوارش، حتی نقرس و بسیاری از امراض آلو معجزه می کند. آلو برای افرادی که زیاد سیگار می کشند، درمان خوبی است و ریه آن ها را تصفیه می کند.

این نکته را هم بگوییم که نهال آلو خرمایی مزیتی نسبت به سایر انواع آن دارد؛ آن هم این است که برای بارور شدن نهال و اصطلاحا گرده افشانی، نیازی نیست نهالی از انواع دیگر آلو در زمینتان بکارید، آلو خرمایی به خوبی و به تنهایی می تواند گرده افشانی کند و حتی برای گرده افشانی درختان انواع دیگر آلو، از کاشت نهال این نوع آلو استفاده می شود.