بادام زمینب و هزار خاصیت

تلفن

9122589970

هشدار پلیس:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.

نام محصول
بادام
محل
اردبیل - پارس آباد
نام فرد/شرکت
قیمت
55000 تومان در کیلو
نوع محصول
محصولات باغی

توضیحات کامل

بادام زمینی جزء خشکبار بوده و مانند گردو و پسته خاصیتهای فراوانی دارد. امروزه شهر اردبیل یکی از شهرهایی است که علاوه بر تولید سیب زمینی خیلی رونق پیدا کرده است کشاورزان و کارشناسان فهمیده اند که کشت بادام زمینی هم رشد خوبی در این زمین ها دارد و توانستند که به کشاورزی این محصول و تولید خیلی زیاد دست بیابند. از این پس بادام زمینی اردبیل جزء یکی از معروف ترین بادام زمینی ها در ایران شناخته شد.

بادام زمینی یکی از مواد مقوی است که علاوه بر خاصیت زیاد برای درمان بیماری و زیبایی در پوست و به خصوص برای زنان باردار خیلی مفید است. بادام زمینی سرشار از ویتامین و فسفر است.

امروزه بادام زمینی اردبیل خیلی معروف شده است و کشت این محصول در شهرهای پارس آباد و بیله سوار اردبیل خیلی رونق داشته است و امسال بیشتر از نیمی از تولید بادام زمینی در اردبیل بوده است. این رکورد خیلی خوبی برای کشاورزان این منطقه بوده است.

 

سرمایه گذارانی که در این زمینه فعالیت می کنند به صورت کلی از کشاورزان این محصول را خریداری می کنند و با تبلیغات فراوان خود را به معروفیت می رسانند و به خاطر بادام زمینی بسته ای که تولید می کنند سود خوبی را دارا می شوند چرا که در بیشتر فروشگاه ها به صورت بسته بندی وجود دارد.

 

از بادام زمینی می توان محصولات دیگری هم تهیه کرد مانند روغن بادام زمینی و کره بادام زمینی که خاصیتهای بسیار زیادی دارد.

 

بادام زمینی برای درمان بیماری ها قلبی و عروقی، سرطان و بیماری های عصبی و هرنوع قارچ ها خیلی مناسب است و به کسانی که دچار این نوع بیماری ها می شوند استفاده آن توصیه می شود. 

 

بیشتر زنان باردار بعد از بارداری دچار چاقی می شوند و به همین دلیل افسرده می شوند به آنها هم توصیه می شود که از کره بادام زمینی در طول هفته استفاده کنند که مصرف این مواد مقوی باعث لاغری هم می شود.

فراوانی کلسیم و آهنی که در این ماده وجود دارد باعث افزایش اکسیژن است و کسانی که دچار پوکی استخوان هستند بهتر است آن را مصرف کنند چرا که باعث گردش خون می شود