سیب اشنویه گوهر آذربایجان

تلفن

9307584434

هشدار پلیس:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.

نام محصول
سیب
محل
آذربایجان غربی - اشنویه
نام شهر یا روستا
اشنویه
نام فرد/شرکت
عزیزی
قیمت
9000 تومان در کیلو
نوع محصول
محصولات باغی

توضیحات کامل

سیب اشنویه گوهر آذربایجان با مشخصات سیب خوب تعریف میشود.

میوه سیب باید دارای پوستی صاف، روشن و با رنگی شفاف بوده همچنین باید سفت و بدون لکه باشد. در نظر داشته باشید که سیبی که نسبت به اندازه خود، دارای وزن بیشتری است، از مرغوبیت بالاتری برخوردار خواهد بود. عطر سیب هم به عنوان یکی از پارامترهای مهم در تعیین کیفیت سیب به کار می رود که البته در مورد گونه های مختلف، نیاز به تجربه کافی دارد.

یکی دیگر از پارامترهای مهم در تعیین کیفیت سیب، زمان مناسب چیده شدن آن است. هر چه تعداد سیب های بدون دم در بسته بندی افزایش یابد، نمایشگر چیده شدن دیر هنگام سیب است که می تواند موجب کاهش زمان نگهداری سیب گردد.

دما و شرایط نگهداری سیب درختی:

میوه سیب در دمای اطاق به سرعت رسیده خواهد شد. لذا اگر قصد خوردن آن را در یک یا دو روز آینده دارید، می توانید سیب را در فضای اطاق نگهداری کنید. در غیر این صورت، سیب را در یک کیسه پلاستیکی یا پاکت در بسته در یخچال نگهداری نمایید. به دلیل آنکه میوه سیب، مقدار زیادی گاز اتیلن از خود ساطع می کند، نگهداری آن در کنار سایر سبزیجات و میوه ها می تواند موجب کاهش عمر آنان شود. به همین دلیل باید سیب را از سایر میوه ها و سبزیجات جداگانه نگهداری کرد.

بهترین دمای نگهداری و انبارداری سیب بستگی به نوع و گونه آن دارد ولی برای تمام انواع سیب این دما در محدوده 1- تا  4+ درجه سانتیگراد است.

اگهی های مرتبط