سیب صادراتی بروجرد

تلفن

9336872800

هشدار پلیس:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.

نام محصول
سیب
محل
لرستان - بروجرد
نام شهر یا روستا
بروجرد
نام فرد/شرکت
موسی پور
قیمت
11500 تومان در کیلو
نوع محصول
محصولات باغی

توضیحات کامل

سیب صادراتی بروجرد یکی از سلامت بخش‌ترین خوراکی‌های اطراف ما محسوب می‌شود که از زمان‌های گذشته مردم علاقه‌ فراوانی به میوه‌ها داشتند و سیب یکی از با ارزش‎ترین و مفیدترین میوه‎ها به شمار می‎رود که دارای انواع بسیار متفاوتی است.

سیب دارای ویتامین و موادمغذی زیادی است و یکی از این خواص کنترل فشار خون است که بوکردن سیب هم در کنترل فشار خون موثر است.

از دیگر فواید سیب مفید بودن برای لثه‎ها و دندان‎ها، پیشگیری از بیماری نقرس و درد مفاصل، تقویت کننده مغز و اعصاب و آرام بخش، ضد سرطان و تقویت کننده قلب است.

فواید سیب بسیاز زیاد سات به طوری که پیامبر اسلام (ص) می‎فرمایند که یکی از عواملی که باعث افزایش عمر می‎شود، خوردن سیب در سحرگاه است و این نشان می‎دهد که خوردن سیب در هر زمانی فواید خاصی دارد.

قدرت مفید بودن سیب به اندازه‎ای است که گفته می‎شود، خوردن یک عدد سیب در روز از بروز انواع بیماری‎ها در بدن جلوگیری می‎کند و جالب است که به گفته محققان بخش عمده ویتامن «ث» سیب در پوست آن قرار دارد و بهتر است که این میوه پر از خاصیت خوب شسته شود و سپس با پوست میل شود.

از سیب انواع مرباجات، ترشیجات و سرکه سیب تهیه می‎کنند که نشان می‎دهد، این میوه در هر شرایطی دارای تنوع و فواید زیادی است.

در شهرستان بروجرد به دلیل آب و هوای مناسب و رودهای پرآب و خاک حاصلخیز استعداد ویژه‎ای برای توسعه باغات دارد و همه این ویژگی‎ها به همراه تلاش باغداران میسر می‎شود.

میوه‎های مختلفی از جمله هلو، انگور، شلیل، گیلاس، آلبالو و سیب در بروجرد وجود دارد، اما در صدر همه این نوع میوه‌ها، سیب بروجرد از میوه های پر طرفدار این شهرستان است.

از فصل بهار میوه‎های مختلف در بروجرد شکوفه می‎زند و در تابستان این میوه‎ها از درختان برداشت می‎شود که هر کدام از کیفیت خاصی برخوردار هستند.

اگهی های مرتبط