سیب صادراتی تهران

تلفن

9122707094

هشدار پلیس:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.

نام محصول
سیب
محل
تهران - تهران
نام شهر یا روستا
تهران
نام فرد/شرکت
ابوطالبی
قیمت
12000 تومان در کیلو
نوع محصول
محصولات باغی

توضیحات کامل

سیب صادراتی تهران ، درخت سیب در بیشتر نقاط دنیا پرورش داده شده و محصول میوه ای آن در تمام مناطق دنیا یافت می شود. سیب انواع مختلفی دارد ، نوع وحشی ، ترش و شیرین ، اما میوه آن شیرین و گوشتی است. انواع سیب پس از مرکبات مانند پرتقال ، نارنگی ، لیمو شیرین ، لیمو ترش ، گریپ فروت و موز، سومین جایگاه در میوه های پرورشی دنیا را به خود اختصاص داده است.

از مشخصات سیب خوب ، میوه ی سیب باید دارای پوستی صاف ، روشن و با رنگی شفاف بوده و نیز باید سفت و بدون لکه باشد. عطر سیب به عنوان یکی از ویژگی های مهم در تعیین کیفیت آن می باشد. یکی دیگر از ویژگی های مهم در تعیین کیفیت سیب، زمان مناسب چیدن آن است ، هر چه تعداد سیب های بدون دم در بسته بندی افزایش یابد ، نشان می دهد که زمان چیدن سیب دیر بوده و باعث کاهش زمان نگهداری آن می شود. برای نگهداری آن نباید در کنار سبزی و میوه های دیگر قرار گیرد ، چون باعث کاهش عمر سیب می شود.

خواص سیب

از خواص سيب می توان به ويتامين‌های آ ، گروه ب ، ث و پتاسيم اشاره کرد. سیب در تنظیم فشار خون و پایین آوردن فشار خون بالا ، تقویت بهداشت دندان‌ها و لثه‌ها ، پیشگیری از بیماری نقرس و درد مفاصل و به کاهش میزان کلسترول خون کمک می کند و نیز قند خون را پایین می آورد و از ابتلا به انواع سرطان پیشگیری می کند. برای همین مفید بودن این محصول می باشد ، که صادرات سیب به دیگر کشورها نقش مهمی را در ارز آوری کشور تولید کننده ایفا می کند.

اگهی های مرتبط