فلفل دلمه ای رنگی صادراتی

تلفن

9120453275

هشدار پلیس:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.

نام محصول
فلفل
محل
اصفهان - اصفهان
نام فرد/شرکت
قیمت
10997 تومان در کیلو
نوع محصول
محصولات زراعی

توضیحات کامل

فلفل دلمه ای رنگی صادراتی :

فلفل دلمه ای رنگی (گلخانه ای) استان هرمزگان ( میناب ) ، استان اصفهان و همدان به دلیل شرایط کشت و تجربه بالای گلخانه داران زیر نظر برجسته ترین و زبده ترین متخصصان کشاورزی  از مرحله انتخاب بذر تا کنترل شرایط کاشت و برداشت ، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل یکی از اقلام صادراتی ایران مناسب برای صادرات به روسیه، عراق، امارات (دوبی)، قطر، عمان ، پاکستان ، افغانستان ، گرجستان ، ترکیه ، ارمنستان ، کویت و … می باشد.

البته کشورهای دیگری نیز برای صادرات این محصول بازار مناسبی دارند اما کشورهای نام برده شده ، بطور معمول وارد کننده فلفل دلمه رنگی ایران هستند که ، بصورت هفتگی برای بازار میوه و تره بار برخی از این کشورها ، محصولات کشاورزی ایران را صادر می کند.

فلفل دلمه صادراتی یکی از مهم ترین محصولات کشاورزی است که نه تنها به جهت ارزش اقتصادی بلکه به خاطر ارزش غذایی بالایی که دارد مورد توجه بسیاری از افراد چه در داخل و چه در خارج از کشور قرار گرفته است.

با افزایش جمعیت جهان و کمبود منابع غذایی بحث تولید، خرید و فروش فلفل دلمه صادراتی و ارسال آن توجه بیشتر تاجران و صادر کنندگان مواد غذایی را به خود جلب کرده است.

یکی از بزرگترین دغدغه های مشتریان، سلامت محصولی است که خریداری می کنند؛ نگرانی بابت آفاتی که باعث خرابی محصول و وارد آمدن ضربه به اعتبارشان می شود و همچنین فاسد شدن محصول در حین جابه جایی و… از جمله نگرانی های مشتریان و مباحثی است که در امر صادرات بایستی به آن توجه ویژه ای داشته باشید.

همان گونه که می دانید فلفل دلمه صادراتی حساسیت بالایی به تغییرات دمایی دارد و بایستی در شرایطی حمل شود که از تغییرات دمایی و گرم و سرد شدن مکرر جلوگیری شود، چرا که موجب نرم شدن و در نهایت خراب شدن محصول شما پیش از صادر شدن می گردد. بنابراین بسته بندی و شیوه ارسال آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اگهی های مرتبط