فیسالیس شبه مرکبات

تلفن

9013876956

هشدار پلیس:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.

نام محصول
فیسالیس
محل
تهران - تهران
نام شهر یا روستا
تهران
نام فرد/شرکت
مزرعه لیمو ترش
قیمت
توافقی
نوع محصول
محصولات باغی

توضیحات کامل

فیسالیس شبه مرکبات : گیاه فیسالیس زرد خاصیت خوراکی دارد این گیاه دارای خواص بی شماری است که گزیده ای از این خواص را در زیر عنوان کرده ایم:

محتوای آنتی‌اکسیدانی:

مهم‌ترین منفعت فیسالیس طلایی، به واسطه‌ی میزان آنتی‌اکسیدان بالای آن می‌باشد که باعث می‌شود از آن به عنوان یک مکمل تغذیه‌ای در راستای پیشگیری از بیماری‌های مزمن نظیر انواع مشخصی از سرطان استفاده کنند. آنتی‌اکسیدان‌هایی نظیر کاروتنوئید و ترکیبات پلی‌فنولیک در فیسالیس طلایی یافت می‌شوند که می‌توانند رادیکال‌های آزاد را خنثی کنند. این رادیکال‌های آزاد می‌توانند به سوخت‌وساز سلولی آسیب رسانده و سلول‌های سالم را وادار به جهش به سمت سلول‌های سرطانی کنند. این کیفیتی است که باعث می‌شود فیسالیس‌های طلایی را به عنوان یک ابرغذا بشناسند. تحقیقات نشان داده‌اند که فیسالیس می‌تواند انواع مختلف سرطان را متوقف کند و به همین دلیل به عنوان یکی از غذاهای مهم در بسیاری از بخش‌های دنیا محسوب می‌شود.

فعالیت ضدالتهابی:

یکی دیگر از تاثیرات آنتی‌اکسیدان‌ها، کاهش التهاب است. اگر از آرتروز، نقرس، درد عضلانی، درد مزمن و یا حتی بواسیر رنج می‌برید، این ترکیبات ضدالتهابی می‌توانند این دردها را تسکین داده و کیفیت زندگی‌تان را بالا ببرند. التهاب عروق و رگ‌های خونی نیز برای سیستم قلبی-عروقی بسیار خطرناک است، پس فیسالیس طلایی می‌تواند با کاهش تنش‌های وارده بر سیستم، سلامت قلب را افزایش داده و از توسعه‌ی تصلب شرایین و بیماری عروق کرونری جلوگیری نماید. این میوه به شکل موثری فشار خون را کاهش داده و از بیماری‌های متعاقب به واسطه‌ی افزایش فشار خون جلوگیری می‌کند.

کاهش وزن:

این میوه دارای کالری پایین بوده (۵۳ کالری به ازای هر ۱۰۰ گرم) و می‌تواند به عنوان یک گزینه‌ی ایده‌آل برای افراد چاق محسوب شود. این میوه‌های کوچک دارای مواد مغذی زیادی هستند و از طرفی چربی‌های منفی و کالری بالایی نیز در خودشان ندارند تا به هدفتان مبنی بر کاهش وزن آسیبی نرسانند.

اسیدهای چرب:

اگرچه خیلی از افراد فکر می‌کنند که چربی برای بدن مضر است، اما درواقع بدن ما برای بسیاری از فرایندهای طبیعی‌اش به اسیدهای چرب احتیاج دارد. به عنوان مثال، اسید اولئیک و اسید لینولئیک موجود در فیسالیس طلایی باعث کاهش کلسترول‌های بد در بدن ما شده و تعادل کلسترول را برقرار می‌کنند تا سلامت قلب به طرق مختلف تامین شود.

مدیریت دیابت:

تعدادی از ترکیبات موجود در فیسالیس طلایی می‌تواند تجزیه و ورود قندهای ساده از کربوهیدرات‌ها را کندتر کند. این بدان‌معناست که بدن و جریان خون با قند آغشته نشده و محرک‌های انسولین روند طبیعی خود را در پیش می‌گیرند. نوسانات زیاد در قند خون به عنوان اصلی‌ترین دلیل دیابت محسوب می‌شود و می‌تواند برای افرادی حاوی دیابت بسیار خطرناک باشد. به همین دلیل فیسالیس طلایی به عنوان یک عامل پیش‌گیرنده و موثر در درمان دیابت نوع ۲ محسوب می‌گردد.