فیسالیس شبه مرکبات

تلفن

9013876956

هشدار پلیس:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.

نام محصول
فیسالیس
محل
تهران - تهران
نام شهر یا روستا
تهران
نام فرد/شرکت
مزرعه لیمو ترش
قیمت
3000 تومان در کیلو
نوع محصول
محصولات باغی

توضیحات کامل

فیسالیس شبه مرکبات :

فیسالیس شبه مرکبات : یکی از میوه های استوایی بومی مناطق آمریکای جنوبی و از خانواده گوجه فرنگی است، میوه آن مانند پرتقال، رنگ زرد متمایل به نارنجی و طعمی ترکیبی از طعم میوه های توت فرنگی، گیلاس، کیوی و آناناس دارد و خواص دارویی استثنایی آن موجب شده است که به صورت انبوه در شهرستان های تنکابن و رامسر تکثیر و تولید شود و تازگی ها در بوشهر هم کشت می شود.

 میوه فیسالیس با یک لایه کاغذی شکل، به صورت کامل در برگرفته شده است و می توان آن را در سالاد، دسر مربا و ژله به کار برد و یا اینکه مانند انگور یا هر نوع میوه دیگری، به تنهایی و یا خشک شده مصرف کرد.

  فیسالیس، که اغلب آنها گیلاس زمینی نامیده می شود، گوزنبره می باشد، در بسیاری از نقاط ایالات متحده بومی هستند و اغلب در رشته ها و در کنار جاده ها رشد می کنند. گیلاس های زمینی دارای برگ های بزرگ و عمیق سبز و تن گل های رنگی زرد هستند که به میوه های گیلاس می چسبند. 

  گیلاس های زمینی گیاهی سالیانه یا چند ساله با برگ های ساده هستند که دارای حاشیه های کامل و یا غالبا دندانی هستند. گلها با پنج گلبرگ انفرادی و تا حدودی زاویه دار هستند. این گیاه دارای کاسه قهوه ای پخته شده (قاشق مخملی) که حاوی یک توت گوشتی شبیه گوجه فرنگی است، اشاره می کند؛ کاسه گل گاهی اوقات در هنگام بلوغ به رنگ نارنجی قرمز می شود

اگهی های مرتبط