لیمو شیرین فارس

تلفن

9141419659

هشدار پلیس:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.

نام محصول
لیمو ترش
محل
فارس - شیراز
نام شهر یا روستا
شیراز
نام فرد/شرکت
بهروز رضایی
قیمت
8000 تومان در کیلو
نوع محصول
محصولات باغی

توضیحات کامل

لیمو شیرین فارس : لیمو شیرین، نوعی از مرکبات است که به طور عمده در هند و جنوب شرقی آسیا یافت می شود. ارتفاع این گیاه کوچک گاهی حتی به 7 سانتی متر هم خواهد رسید. یک میوه کوچک، سبز و بیضی است که هنگام رسیدن، زرد رنگ می شود. در آب و هوای گرمسیری و نیمه گرمسیری بهتر رشد می کند و زمانی که 5 تا 7 ساله است، شروع به میوه دادن می کند. بیشترین محصول و بار آن بین 10 تا 20 سال است.

لیمو شیرین از نظر ظاهری تا حدی شبیه به لیمو ترش است، اما مزه ای شیرین و نزدیک به پرتقال دارد. آب لیمو شیرین، در هند و پاکستان بسیار محبوب است و با وجود این که به خانواده مرکبات تعلق دارد، اسیدی نمی باشد.

آب لیمو شیرین به دلیل مزه ملایم تری که نسبت به پرتقال دارد، بیشتر از خود میوه آن استفاده می شود. در هند، این میوه در مرداد تا شهریور و آذر تا فروردین در دسترس است.

لیمو شیرین، یک میوه پرکاربرد و پر از مزیت، با طعمی ملس است. این میوه فوق العاده، ارزش تغذیه های بسیار زیادی دارد. به شکل نوشیدنی، مربا، ترشی، آبنبات، اسنک و شربت می توان آن را مصرف کرد. آب لیمو شیرین نیز کاربردهای فراوانی دارد و در سالادها و همچنین برای مزه دار کردن گوشت به کار می رود.

اگهی های مرتبط