فلفل دلمه ای رنگی

تلفن

9120881685

هشدار پلیس:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.

نام محصول
فلفل
محل
اصفهان - اصفهان
نام فرد/شرکت
قیمت
22000 تومان در کیلو
نوع محصول
محصولات زراعی

توضیحات کامل

فلفل دلمه ای رنگی :

فلفل دلمه رنگی گلخانه ای یکی از پر مصرف ترین سبزیجات در اروپا و آمریکا می باشد که با رنگ ها و طعم گوناگون به صورت خام و یا پخته مصرف می گردد و حدود ۱۲ برابر پرتقال ویتامین c دارد. محصولات گلخانه ای مثل فلفل رنگی ها، که رشد آهسته ای دارند ، میوه بیشتری نسبت به دیگر محصولات گلخانه ای مانند گوجه، خیار و بادمجان و … دارند.

گلخانه های با فن آوری مدرن، از حرارت زیاد و کنترل گسترده بر شرایط آب و هوایی برای بهینه سازی محیط رشد استفاده می کنند. در چنین شرایطی فلفل با سرعت و بازده بالا رشد می کند، در محیط گلخانه از گونه های فلفل که تولید بیشتری دارند برای تولید میوه بیشتر در فواصل بلند مدت استفاده می شود.

فلفل در حال رشد دو ساقه دارد و وقتی که بزرگ تر می شود چهار ساقه خواهد داشت. فلفل هایی که دو ساقه دارند تحت شرایط گرمتر انعطاف پذیرتر هستند.

در گلخانه های ساده تر با کنترل کمتر بر شرایط آب و هوایی، فلفل ها بیشتر دچار تنش می شوند. شرایط استرس زا قدرت گیاه فلفل را کاهش می دهد بنابراین در این شرایط باید گونه ای از فلفل را انتخاب کرد که در مقابل این تنش ها مقاومت داشته باشد.

ارتفاع بوته فلفل دلمه رنگی گلخانه ای کوتاه بوده و میوه آن به سه رنگ قرمز، زرد و نارنجی پرورش می یابد. رنگ قرمز فلفل مربوط به ماده آلکالوئیدی کاپسایسین است.

اگهی های مرتبط