سیب مراغه مرغوبترین در ایران

تلفن

9149203292

هشدار پلیس:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.

نام محصول
سیب
محل
آذربایجان شرقی - مراغه
نام فرد/شرکت
قیمت
7000 تومان در کیلو
نوع محصول
محصولات باغی

توضیحات کامل

سیب مراغه مرغوبترین در ایران : سیب مراغه از معتبر ترین انواع سیبی است که میتوان در میادین تره بار درباره آن پرس و جو کرد . از لحاظ طعم و مزه یک سرو گردن از انواع سیب های دیگر بالاتر است و خیلی دیر تر پلاسیده میشود . اندازه نه بزرگ و نه کوچک آن هم بسیار مناسب پذیرایی مهمان هاست و از این نظر نیز فروش بیشتری دارد ”

این ها حرف های من نیست ، صحبت های حجره داران با سابقه میدان اصلی تره بار تهران است . ابتدا که با یک جعبه سیب که از نوع قرمز لبنانی بود وارد میدان شدم و به هر حجره سر میزدم تا محصول خود را عرضه کنم و به طبع آن قیمت خوبی را برای فروش به توافق برسم ، فکر نمیکردم کسی اینطور سیب مراغه را بشناسد که اسم روستاهای محل تولید آن را مانند بلبل تحویل من بدهد .

در ابتدا سعی میکردم که درباره محصول توضیح مختصری بدهم و از ویژگی ها و نوع تولید و … صحبت کنم ولی از وسط های راه دیگر تنها چیزی که میگفتم این بود : ” سلام آقا سیب مراغه دارم چند میخری ؟!!! ” و تمام !! به  قدری معروف بود که دیگر آنها بیشتر از من از محصول من اطلاعات داشتند . اینجا بود که به یک نکته بسیار عمیق و دردآور دست پیدا کردم .

تمام این سالهایی که در باغ مینشستم و منتظر کسی بودم که بیاید و محصول من را بخرد ، و بالاخره کسی پیدا میشد که بعد از تمام زحماتی که روز و شب با امید و آرزو کشیدم و با هر عرقی که میریختم آرزوهای بیشتری را در ذهن خودم پرورش میدادم ، از اصفهان ، سمنان ، شیراز ، تهران ، کرج و همه این شهرهای پرجمعیت که مصرف بالایی دارند می آمد و قیمتی میگفت که نه تنها آرزو بلکه قطره قطره های امید و باوری که داشتم میخشکید ، و پس از چانه زدن های فراوان صد تا تک تومان به نرخ خرید اضافه میکرد و من هم با همان زبان لهجه دار و نگاهی خسته از او تشکر میکردم که محصولم حداقل روی زمین نماند !!!

اگهی های مرتبط