فلفل قرمز مازندران

تلفن

9352123244

هشدار پلیس:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.

نام محصول
فلفل
محل
مازندران - بابل
نام شهر یا روستا
بابل
نام فرد/شرکت
رضل=ا فروزنده
قیمت
9000 تومان در کیلو
نوع محصول
محصولات زراعی

توضیحات کامل

فلفل قرمز مازندران : فلفل از جمله سبزیجات بسیار خوش طعم است که تقریبا در همه غذاها و خوراک ها از آن استفاده می کنیم. فلفل در انواع مختلف شیرین، تند، چیلی، سفید، زرد، نارنجی، قرمز، سبز، بنفش و حتی قهوه ای موجود است. فلفل ها اندازه های بزرگ یا کوچک دارند. کشیده و قلمی یا چاق و گرد هستند. انواع دلمه ای و ساده دارند. به طور کلی، خانواده فلفل ها بسیار وسیع و گسترده است و همه آنها طرفداران بی شماری در سراسر دنیا دارند.

فلفل
 
اما به طور کلی، فلفل را به دو دسته تند یا شیرین تقسیم بندی می کنند. بهترین نمونه فلفل شیرین، فلفله دلمه ای است. البته فلفل های دیگری نیز هستند که شیرین هستند. اما فلفل دلمه  ای همیشه و در هر شرایطی شیرین است.
دلیل تند بودن فلفل های چیلی نیز، کپسای سین (نوعی الکالوئید) است که در آنها وجود دارد. میزان تندی فلفل ها نیز با هم فرق دارد. به طور مثال، فلفل های قرمز بسیار تندتر از فلفل سبز تند هستند.
 
فلفل دارای ویتامین های A، B، B6، C، پروتئین، کالیم، کلسیم، منیزیم، چربی، روغن، فیبر، بتاکاروتن، هیدروکربن، شکر، بیوفلاونیدن، کپساسین و آنتی اکسیدان است که باعث جلوگیری از سرطان دستگاه گوارشی و پائین آوردن کلسترول خون و افزایش جریان خون می گردد. فلفل باعث ترشح آنتی باکتری ها و جلوگیری از عفونت روده ها می گردد و در تسکین و آرامش اعصاب قبل از خواب نقش بسزائی دارد. همچنین به دستگاه گوارشی در هضم غذا کمک می کند.

اگهی های مرتبط