پرتقال تامسون صادراتی

تلفن

9128707801

هشدار پلیس:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.

نام محصول
پرتقال
محل
مازندران - بابل
نام شهر یا روستا
بابل
نام فرد/شرکت
علیان
قیمت
11000 تومان در کیلو
نوع محصول
محصولات باغی

توضیحات کامل

پرتقال تامسن شمال را بشناسیم : استان مازندران منطقه حاصلخیز برای کاشت نهال انواع مرکبات خوب می باشد که در این میان پرتقال سهم بیشتری را از این مرکبات دارد. پرتقال مازندران ویژگی های مثبت زیادی دارد که در ادامه برای تان بازگو می‌کنیم.
در استان مازندران بیشترین پرتقال کشور تولید می‌شود از شهر رامسر در غرب مازندران تا بهشهر در شرق مازندران انواع پرتقال و مرکبات دیگر با کیفیت خوبی تولید می شود از بهترین پرتقال های تولید شده در استان مازندران پرتقال تامسون می باشد این پرتقال سنگین و آبدار می‌باشد و دارای پوستی نازک است.
هر ساله در فصل برداشت پرتقال مازندران مقدار زیادی از این پرتقال به بازار تهران روانه می‌شود و قسمت اعظم از پرتقال برای شب عید در سردخانه ها انواع می شود تا در شب عید با کمبود میوه مواجه نشویم کیفیت خوب و قیمت مناسب پرتقال تامسون از ویژگی های این محصول می باشد.

راههای تشخیص پرتقال خوب

اگر برای خرید پرتقال به فروشگاه های فروش میوه می روید پرتقالی را خریداری کنید که نسبت به ظاهرش سنگین تر باشد چون پرتقال سنگین آبدارتر است و همچنین دارای رنگ طبیعی باشد زیرا تعدادی از دلالان پرتقال برای جلب مشتری از رنگ برای خوشرنگ شدن پرتقال و مرکبات دیگر استفاده می کنند از دیگر ویژگی های پرتقال خوب پوست نازک بودن آن هست

اگهی های مرتبط