گوجه فرنگی افرا

تلفن

9901078399

هشدار پلیس:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.

نام محصول
گوجه فرنگی
محل
بوشهر - بوشهر
نام فرد/شرکت
قیمت
توافقی
نوع محصول
محصولات زراعی

توضیحات کامل

گوجه فرنگی افرا : تقویم الگوی کشت محصول گوجه فرنگی در این استان از مرداد ماه آغاز و تا اواخر آبان ادامه دارد و هرگونه کشت خارج از این الگو و فاصله زمانی در حوزه مسئولیت این سازمان نیست.

کشت خارج از فصل محصول گوجه فرنگی از مزیت‌های استان بوشهر است که هر سال از مرداد تا اواخر آبان ماه انجام و برداشت محصول آن نیز با توجه به شرایط جغرافیایی مناطق مختلف این استان از نیمه آبان آغاز و تا اوایل اردیبهشت ماه سال بعد  ادامه دارد.

به دلیل شرایط مناسب آب و هوایی استان در پائیز و زمستان، تولید خارج از فصل محصول گوجه فرنگی جزو برنامه‌های استراتژیک سازمان جهاد کشاورزی است و هر سال کشاورزان زیادی در زمان مشخص اقدام به کشت این محصول می‌کنند که با توجه به خارج از فصل بودن، محصول بیشتر جنبه تازه خوری و صادارت دارد و سود خوبی نیز نصیب کشاورزان می‌شود.

اما کسانی که خارج از تقویم کشت استان بوشهر در دی، بهمن و اسفند ماه بدون برنامه و خارج از چارچوب الگوی کشت ابلاغی این استان اقدام به کشت گوجه فرنگی ‌کنند، محصول آنان ویژگی‌های کشت خارج از فصل را ندارد و به دلیل همزمانی برداشت با سایر استان‌های دیگر به طور معمول آسیب می‌بینند.