فودسیتی مسکو

فودسیتی مسکو
13 تیر 1400 دهقان مارکت

 

مقدمه
مسکو پرجمعیت ترین و پایتخت کشور روسیه است که به عنوان بزرگترین کلان شهر اروپا شناخته شده است. این شهر از مهم ترین مراکز اقتصادی، سیاسی، تاریخی و آموزشی کشور روسیه به حساب می آید.


از فود سیتی مسکو چه می دانید؟

فودسیتی مسکو بزرگترین مرکز فروش مواد غذایی در جنوب مسکو می باشد که متراژی معادل ۹۰ هکتار دارد. این مجموعه سالانه دو میلیون تن محصولات غذایی را به فروش می رساند.
فودسیتی مسکو مجهز به بخش هایی اعم از سردخانه، انبار خشک، پارکینگ باربری، پارکینگ مراجعین، هتل و ساختمان اداری، ساختمان مسقف دو طبقه و غرفه های کامیونی و باز می باشد.
در ساختمان مسقف فود سیتی طبقه اول عمدتا خرده فروشان مواد غذایی در بخش های خشکبار، لبنیات، سبزیجات، موادپروتئینی، میوه و ... مستقر شده اند. طبقه دوم این مرکز شوروم می باشد که برای خریداران عمده این امکان سنجش کیفیت موادغذایی و تنظیم قرارداد را فراهم می آورد.
در بخش غرفه های سرباز و کامیونی در فودسیتی مسکو صاحبان محصول با اجاره کردن کانتینر، کامیون و وانت محصولات خود را به طور مستقیم به فروش می رسانند.
در فود سیتی مسکو به دلیل فضای وسیع تمامی تجهیزات و امکانات برای بسته بندی میوه، انبارداری، حمل و نقل برای صاحبان کسب و کار و تجاران فراهم شده است.
از دیگر مزایای این مرکز می توان به دسترسی آسان و تنوع بالای محصولات اشاره کرد.

 



فودسیتی مسکو در جهان

در فودسیتی مسکو، عمده فروشان و تولید کنندگان محصولات غذایی و کشاورزی از ۲۶ کشور جهان و ۵۲ منطقه در روسیه مستقر شده اند و محصولات خود را به صورت عمده و خرده، به فروش می رسانند .محصولات ارائه شده در فودسیتی مسکو طیف گسترده ای دارد و انواعی از خشکبار، لبنیات، نان و شیرینی، انواع گوشت، میوه و سبزیجات، نوشیدنی و ... را شامل می شود.